Administraties

U doet al jaren uw administratie zelf? Dan is dit hét moment om daar eens over na te denken.

Bij de start van een nieuwe organisatie is het vaak zo dat u als eigenaar alle overhead zelf verzorgt (correspondentie, administratie, boekhouding enz.).

Als de organisatie groeit, blijft dit vaak zo. Ook al worden er stiekem steeds meer uurtjes gestopt in die “extra” werkzaamheden. Het is al jaren zo geregeld en eigenlijk functioneert dat prima………denkt u.

U kunt echter veel besparen als u besluit om administratieve werkzaamheden uit te besteden aan ons. Op deze manier kunt u zich bezig houden met uw core business en wij ondersteunen u bij uw administratieve en boekhoudkundige activiteiten tegen een uitermate gunstig tarief.

Wat kunnen wij voor u betekenen?

  • Boekhouding
  • Belastingaangifte
  • Jaarrekening
  • Ledenadministratie
  • Incasso van ledengelden
  • Salarisadministratie

Dus wat let u? Maak snel een afspraak en wij kunnen voor u starten met de werkzaamheden.